Thursday, 12 January 2012

berkejaran dengan beruk ,,


s'mlm kami p pasar minggu kat dungun .. banyak jugak la barang yang kami beli tapi tak lah sampai ratusan  ringgit yang habis ,,, huhu .. kami dengan penuh keletihan dan belum lagi menunaikan solat asar terpaksa berhadapan dengan musuh ketat kami iaitu BERUK-BERUK yang "CUTE" .. kami ingat BERUK-BERUK tu kejar sebab nak usha tapi nak usha makanan kami rupanya kecewa pun ada jugak huhuhu .. semangat gila kami berlari macam lari larian mereton lak .. mujur tak ada yang jatuh lau tak mesti ada yang masuk hospital  .. masuk hospital sebab kena kejar di BERUK .. mesti kelakar lau doktor dengar ..

No comments:

Post a Comment